U Rappresentante di u Cummerciu di i Stati Uniti hà annunziatu u 27 chì estenderà l'esenzione da i tariffi punitivi à certi Cinesi.prudutti medichiper altri sei mesi à u 30 di nuvembre. L'esenzioni di tariffu pertinenti chì coprenu 81 prudutti sanitari necessarii per trattà cù a nova epidemia di a corona duveranu caducà u 31 di maghju. L'esenzione hè stata annunziata per a prima volta in dicembre 2020 è hè stata allargata una volta in nuvembre 2021.
I prudutti nantu à a lista esenta includenu maschere, guanti di gomma medicale, buttigli di pompa di disinfettante per e mani, contenitori di plastica per a disinfettazione di salviette, pulsossimetri di dita, monitor di pressione sanguigna, macchine MRI è tavule di raghji X, u rapportu hà dettu.
L'ex presidente di i Stati Uniti Donald Trump hà impostutariffunantu à $ 350 miliardi di impurtazioni cinesi.Ma cù l'inflazione di i Stati Uniti à u so livellu più altu in più di 40 anni, l'attuale presidente Joe Biden hè sottumessu à pressione per elevà i tariffi nantu à a Cina.L'ufficiali di u Rappresentante di u Cummerciu di i Stati Uniti anu dettu ch'elli anu ghjuntu à l'imprese è à u publicu per cummentarii nantu à l'estensione di i tariffi.
Informaranu à i rapprisentanti di l'industrii domestici di i Stati Uniti chì beneficianu di e tariffi nantu à a Cina chì i tariffi ponu esse elevati.I rapprisentanti di l'industria anu finu à u 5 di lugliu è u 22 d'aostu, rispettivamente, per dumandà à l'uffiziu per mantene e tariffi.L'uffiziu rivederà i tariffi pertinenti nantu à a basa di l'applicazione, è questi tariffi seranu mantinuti durante u periodu di revisione.
L'inchiesta hè divisa in duie fasi, a prima hè sottumessa da i rapprisentanti di l'industria di i stakeholder di i Stati Uniti è aperta per u prucessu per dumandà a continuazione di l'azzione cummerciale currispondente mudificata.A seconda fase di a rivista serà annunziata in unu o più avvisi di seguitu è darà l'uppurtunità di cumenti publichi da tutte e parti interessate (tutte l'imprese è l'individui).
U Ministeru di u Cummerciu di a Cina hà ripetutamente espresu a speranza chì a parte di i Stati Uniti procederà da l'interessi fundamentali di i cunsumatori è di i pruduttori in Cina è in i Stati Uniti è annullà tutte e tariffi supplementari nantu à a Cina u più prestu pussibule.
Per piacè Abbonate a nostra pagina ufficiale di Facebook:https://www.facebook.com/OujianGroup/?ref=pages_you_manageè a pagina di LinkedIn:https://www.linkedin.com/company/shanghai-oujian-network-development-group-co-ltd
Tempu di post: 01-01-2022