Trè speditori anu presentatu reclami à a Cummissione Marittima Federale di i Stati Uniti (FMC) contr'à MSC, a più grande cumpagnia di liner di u mondu, citendu carichi inghjusti è tempu di transitu di container insufficiente, frà altri.
MVM Logistics hè statu u primu speditore à presentà trè lagnanze da Aostu 2020 à Febbraiu 2022, quandu a cumpagnia hà avà dichjaratu insolvenza è fallimentu.MVM dichjara chì MSC, basatu in Svizzera, ùn hà micca solu causatu u ritardu è l'accustò, ma ancu incorre in a "tassa di ritardu di a porta" di LGC, chì hè di 200 per cuntainer prelevata à i cunduttori di camioni chì ùn riescenu à piglià scatuli in un certu periodu di operazione.Tariffa USD.
"Ogni settimana simu custretti à dumandà una tarifa di cunferma tardiva - ùn hè micca sempre dispunibule, è quandu hè, hè solu per un viaghju è a maiò parte di u tempu, u terminal chjude prima di a fine di un viaghju determinatu".MVM hà dettu in a so denuncia à a FMC.
Sicondu MVM, millaie di operatori anu pruvatu à furnisce i cuntenituri in un cortu tempu, ma "solu un picculu numeru" hà fattu attraversu i cancelli à u tempu, è u restu sò stati caricati $ 200."MSC hà tornatu à truvà un modu faciule per guadagnà una fortuna rapida è ingiusta à a spesa di i so clienti", hà dettu a cumpagnia di spedizioni.
Inoltre, a carica di ogni ghjornu per MVM hè inghjustu perchè u trasportatore ùn hà micca furnitu l'equipaggiu, o hà cambiatu u tempu di consegna è di cullizzioni di u cuntinuu, facendu difficiuli per u spedizioniere per evità di pagà a tarifa.
In risposta, MSC hà dettu chì e lagnanze di MVM eranu o "troppu vagi per risponde", o semplicemente negò l'allegazioni.
Tempu di Postu: Dec-13-2022