A matina di l'8 di marzu, a cerimonia di firma di u sponsor di u titulu esclusivu di a prima fiera internaziunale di serviziu cummerciale hè stata tenuta à a sede di Shanghai Xinhai Customs Brokerage Co., Ltd. Min, Vice Sicritariu Generale;Ge Jizhong, presidente di Shanghai Xinhai Customs Brokerage Co., Ltd. è Zhou Xin, direttore generale, anu assistitu à a ceremonia di firma.
U scopu di serviziu di Shanghai Xinhai Customs Brokerage Co., Ltd. copre tutti i porti maiò in u paese è i punti di serviziu in u mondu.Fornisce principarmenti servizii unicu cum'è l'affari di spedizioni di merci, affari di sdoganamentu (cumerciu generale, cummerciu di trasfurmazioni, trasferimentu doganale è ritornu, attività di mostra, beni privati, etc.), ispezione, cummerciu esteru, cumerciu, trasportu, almacenamentu, imballaggio. è distribuzione.Shanghai hà ottenutu una copertura completa di i punti di dogana.
U primu International Trade Services Expo si terrà da u 2 di ghjugnu à u 4 di ghjugnu di u 2019 in Guangzhou Poly World Trade Expo (N ° 1000 Xingang East Road, Haizhu District, Guangzhou), cù una scala di 11 000 metri quadrati.Principali visitatori: imprese straniere (imprese di fabricazione, cumpagnie di cummerciale, imprese di supply chain, etc.), impiegati di u cummerciu esteru.
À l'iniziu di a riunione, u presidente Ge Jizhong hà dettu chì, cum'è u patronu di u titulu generale esclusivu di a prima Exposizione Internaziunale di Cummerciu è Servizii, daremu un sustegnu tutale è a cooperazione à l'avvenimentu è aghjunghje più mattoni à l'Expo di cummerciu è servizii.À a riunione, u vicepresidentu Ge Liancheng hà datu u ricunniscenza cumpleta à u sustegnu di Xinhai è hà dettu chì e duie parti anu da cuntinuà à rinfurzà a cuuperazione per prumove u sviluppu sanu di l'industria di serviziu muderna è l'economia orientata à l'esportazione, custruisce una piattaforma di serviziu di cooperazione win-win è cuntribuisce à Strategia cinese di diventà un paese cummerciale putente.
Tempu di post: 18-mar-2019