A nova regula di u TVA di l'UE hè entrata in vigore

Da u 1 di lugliu di u 2021, misure di riforma di a TVA di l'UE I

I fornitori di i paesi non-UE anu bisognu di registrà solu in un paese di l'UE, è ponu dichjarà è pagà l'impositu incurru in tutti i paesi membri di l'UE in una volta.

Se a vendita annuale implicata in un unicu paese di destinazione di vendita di l'UE supera a soglia di 10.000 euro, deve esse implementata secondu a tarifa di IVA di ogni paese di destinazione di l'UE.

Per alcune vendite nantu à a piattaforma, a piattaforma hè rispunsevuli di cullà è pagà l'IVA

Hè chjaru chì a piattaforma di e-commerce hè rispunsevule di mantene è rimette i beni è i servizii venduti da e-commerce non UE nantu à a piattaforma, chì face ancu chì a piattaforma di terzu "esse cunsiderata cum'è venditore" in una certa misura. è porta più rispunsabilità.

Misure di riforma di a TVA di l'UE II

Annulla l'esenzione di l'impurtanza di u valore aghjuntu per e merchenzie impurtate in linea da i paesi non UE cù un prezzu unitario di menu di 22 euro. 

Dui situazioni in quale l'affari B2C di a piattaforma di e-commerce hè realizatu è u sistema di deduzione è pagamentu hè applicabile

U valore di e merchenzie impurtate ùn hè micca più di 150 euru, è e transazzioni transfrontalieri à longa distanza o transazzione domestica di merchenzie di qualsiasi valore da i venditori non UE.

Oujian Group furnisce u serviziu di cunsulenza prufessiunale, per piùdettagliper piacè cliccate "cuntatta ci"


Tempu di post: 13-aug-2021