I Stati Uniti Aghjornanu a Lista di Merchenzie Escluse in a Lista di 200 Miliardi di Esporta in Cina
U 6 d'Aostu, l'Uffiziu di u Rappresentante di u Cummerciu di i Stati Uniti hà annunziatu a lista di i prudutti cù un aumentu di tariffu di 200 miliardi di dollari americani per allargà a data di scadenza: L'esclusione originale hè valida finu à u 7 d'Agostu 2020 (EST).Hè infurmatu chì u periodu di esclusione di u produttu serà allargatu da u 7 d'Aostu di u 2020 à u 31 di Dicembre di u 2020.
Ci sò 997 articuli in a lista originale di 200 miliardi di prudutti di tariffu esclusi, è 266 articuli sò stati allargati sta volta, cuntendu circa un quartu di a lista originale.I prudutti cù data di scadenza estesa ponu esse dumandati attraversu u situ ufficiale.
I Stati Uniti anu annunziatu 300 miliardi di beni di lista di esclusione addiziunali
U 5 d'aostu, l'Uffiziu di u Rappresentante di u Cummerciu di i Stati Uniti (USTR) hà annunziatu un novu batch di annunzii nantu à i prudutti sclusi da a lista A di i 300 miliardi $ di merci addizionate di tariffu di a Cina: aghjunghje 10 prudutti esclusi, è l'esclusione hè valida finu à u 1 di settembre. 2020;Se ci sò imprese chì esportanu i prudutti americani in questa lista, ponu ripiglià l'attività di esportazione normale in i Stati Uniti.U periodu di validità di stu batch of exclusions pò esse tracciatu à u 1 di settembre di u 2019, u ghjornu chì 300 miliardi di tariffi (Lista A) sò stati imposti, è i tariffi imposti prima ponu esse applicati per rimborsu.
Ci sò 10 prudutti in questu batch of 300 billion list exclusion tariff (cumpresu un pruduttu cumpletamente esclusu è nove prudutti esclusi sottu u codice di tariffu di 10 cifre).Vede a pagina dopu per i dettagli.
Tempu di pubblicazione: 24-settembre-2020