Più di $ 40 miliardi di carichi bloccati in i porti in attesa di scaricamentu

Ci hè ancu più di $ 40 miliardi di navi cuntainer chì aspettanu di scaricà in l'acque circundanti i porti nordamericani.Ma u cambiamentu hè chì u centru di a congestione s'hè trasfirutu à l'est di i Stati Uniti, cù circa 64% di i navi in ​​attesa cuncentrati in l'est di i Stati Uniti è u Golfu di Messicu, mentre chì solu u 36% di i navi chì aspettanu in i Stati Uniti occidentali.

L'ancoraggi in i porti longu à l'est di i Stati Uniti è a costa di u Golfu cuntinueghjanu à esse affollati di navi cuntainer chì aspettanu di scaricamentu, è avà ci sò assai più navi di cuntainer allineati in quelli porti cà in i Stati Uniti occidentali. I porti di l'America di u Nordu da u venneri, secondu una analisi di dati di traccia di navi da MarineTraffic è fila in California.Questa hè una caduta di 16% da i 150 navi in ​​attesa in ghjennaghju à u piccu di congestioni in l'America Occidentale, ma un aumentu di 36% da 92 navi un mese prima.I navi in ​​fila vicinu à u Portu di Los Angeles / Long Beach anu pigliatu i tituli per l'annu passatu, ma l'epicentru di a congestione attuale hè cambiatu: Da u venneri, solu u 36% di e navi aspittàvanu di attrachà fora di u portu di i Stati Uniti, cumparatu cù U 64% di e navi si riuniscenu in i porti longu à e coste orientali di i Stati Uniti è u Golfu, cù u Portu di Savannah, Georgia, u portu più in fila in l'America di u Nordu.

Cù una capacità cumminata di 1,037,164 TEU di navi cuntainer chì aspetta fora di i porti di i Stati Uniti è di a Columbia Britannica u venneri scorsu, quale hè u valore di tutta quella carica containerizzata?Assumindu una tarifa di carica di navi di 90% è un valore mediu di $ 43,899 per TEU impurtatu (valore mediu di e merchenzie impurtate in Los Angeles in 2020, chì hè prubabilmente cunservatore data l'inflazione), allora questi sò fora di u portu U valore tutale di a carica in attesa. l'attraccamentu è u scaricamentu hè stimatu à più di $ 40 miliardi.

Sicondu Project44, una piattaforma di visibilità di a supply chain basata in Chicago chì traccia i volumi di cuntainer mensili chì arrivanu in l'Ovest di i Stati Uniti è l'Est di i Stati Uniti, u rapportu statisticu hà truvatu chì a capacità di ghjugnu à l'Est di i Stati Uniti hà aumentatu da 83% annu à annu, un aumentu. paragunatu à ghjugnu 2020 177%.A capacità in l'Est di i Stati Uniti hè attualmente à parità cù l'Occidenti di i Stati Uniti, chì hè calata quasi 40% da u so piccu di ghjennaghju.Project44 hà attribuitu u cambiamentu à e preoccupazioni di l'impurtatori per i pussibuli disrupzioni à e discussioni di travagliu in u portu US-Ovest.

Da u venneri, i dati di MarineTraffic anu dimustratu chì 36 navi di cuntainer aspittavanu un attrachju à u Portu di Savannah fora di l'Isula Tybee, Georgia.A capacità tutale di sti navi hè 343,085 TEU (capacità media: 9,350 TEU).

U portu cù u sicondu numeru più grande di navi in ​​l'Est di i Stati Uniti hè New York-New Jersey.Da u venneri scorsu, 20 navi stavanu aspittendu posti cù una capacità tutale di 180.908 TEU (capacità media: 9.045 TEU).Hapag-Lloyd hà dettu chì u tempu d'attesa per un attrachju à u Portu di New York-New Jersey "dipende da a situazione in u terminal è hè attualmente più di 20 ghjorni".Hà aghjustatu chì u tassu d'utilizazione di u cantieru in Maher Terminal era 92%, GCT Bayonne Terminal 75% è APM Terminal 72%.

Se vulete esportà merchenzie in Cina, u gruppu Oujian puderia aiutà.Per piacè abbonate u nostrupagina Facebook, LinkedInpagina,InsèTikTok.

 


Tempu di post: Jul-13-2022