Novu Regulamentu d'Importazione per i Novi Prudutti di Tabac

U 22 di marzu, u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di l'Infurmazione di a Cina hà publicatu una cunsultazione publica nantu à a Decisione nantu à l'Emendamentu di i Regolamenti nantu à l'Implementazione di a Legge di Monopoliu di u Tabaccu di a Republica Populare Chine (Sbozza per Comments).Hè prupostu chì i statuti di a Legge di monopoliu di u tabacco di a Republica Populare Chine seranu aghjuntu à i statuti: i novi prudutti di tabacco, cum'è e-cigarettes, saranu implementati in cunfurmità cù e disposizioni pertinenti di sti Regolamenti nantu à e sigarette. .

Cina hè u più grande pruduttore è esportatore di e-cigarettes in u mondu, secondu u Rapportu Globale di l'Industria E-Cigarette 2020 publicatu da u Cumitatu di l'Industria E-cigarette di a Càmera di Cummerciu Elettronica Chine.L'esportazioni di e-cigarette di a Cina in 132 paesi in u mondu, a forza motrice di l'industria glubale di e-cigarette, cù l'Europa è i Stati Uniti cum'è u principale mercatu d'esportazione, di quale i Stati Uniti sò u più grande cunsumadore, cuntendu 50% di a parte glubale, seguita da l'Europa, chì rapprisenta u 35% di a parte glubale.

In u 2016-2018, l'imprese privati ​​​​di e-cigarette di a China anu vindutu un totale di 65,1 miliardi di yuan, di quale l'espurtazioni totali ammontavanu à 52 miliardi di yuan, un incrementu di 89,5% annu;

Sicondu u rapportu, a vendita globale di cigarettes e-atomized hè stimata à $ 36.3 billion da 2020. A vendita globale di vendita era $ 33 billion, up 10 percent from 2019. L'espurtazioni di e-cigarette in Cina seranu circa 49.4 billion yuan ($ 7,559 million) in. 2020, in crescita di 12,8 per centu da 43,8 miliardi di yuan in 2019.

I primi sei paesi in u mercatu di e-cigarette sò i Stati Uniti, u Regnu Unitu, a Russia, a Cina, a Francia è a Germania.L'Europa di l'Est, l'Asia Centrale, u Mediu Oriente è l'America di u Sud sò i novi spazii di crescita di u mercatu di e-cigarette.

U pianu di a Cina di introduci una regulazione nantu à i prudutti di e-cigarette hè a prima volta chì i novi prudutti di tabacco, cum'è e-cigarettes, anu da esse formalmente incorporati in u sistema regulatore ghjuridicu specializatu di a Cina.Dopu à l'implementazione formale di i rigulamenti, s'ellu i prudutti di e-cigarette riferenu à e norme di i prudutti di cigarette tradiziunali per a gestione di l'importazione è l'esportazione ùn hè micca chjaru, deve esse regule chjaru di i dipartimenti pertinenti.


Tempu di post: 25-mar-2021