U Ministeru di l'Ecunumia brasilianu hà annunziatu una riduzione di 10%.tariffi d'importazionenantu à e merchenzie cum'èfagioli, carne, pasta, biscotti, risu è materiali di custruzzione.A pulitica copre 87% di tutte e categurie di merchenzie impurtate in Brasile, chì implica un totale di 6,195 articuli, è hè valida da u 1 di ghjugnu di questu annu à u 31 di dicembre di u 2023.
Questa hè a seconda volta da nuvembre di l'annu passatu chì u guvernu brasilianu hà annunziatu una reduczione di 10% in i tariffi nantu à tali bè.Dati da u Ministeru di l'Ecunumia Brazilian mostra chì à traversu dui aghjustamenti, tariffi impurtazioni nantu à i beni sopra-mintuatu sarà ridutta da 20%, o direttamente ridutta à zero tariffi.
U capu di l'agenza di cummerciu estera di u Brasile, Lucas Ferraz, crede chì sta volta di taglii fiscali hè prevista per riduce i prezzi da una media di 0,5 à 1 per centu.Ferraz hà ancu revelatu chì u guvernu brasilianu hè in negoziazione cù l'altri trè membri di u Mercosur, cumprese l'Argentina, l'Uruguay è u Paraguay, per ghjunghje à un accordu permanente di riduzione di l'impositu nantu à tali commodities trà i paesi membri di u Mercosur in 2022.
Dapoi u principiu di questu annu, l'inflazione domestica in Brasile hè stata alta, cù a rata di l'inflazione chì righjunghji 1,06% in April, u più altu dapoi u 1996. Per facilità a pressione inflazionistica, u guvernu brasilianu hà annunziatu ripetutamente riduzioni di tariffu è esenzioni per espansione l'impurtazioni. è stimulà u so propiu sviluppu ecunomicu.
Dati precisi:
● Carni bovine disossate congelate : da 10,8% à cero
● Pollu : da 9% à zero
● Farina di granu : da 10,8% à cero
● Granu : da 9 % à cero Biscotti : da 16,2 % à cero
● Altri prudutti di panificazione è di pasticceria : da 16,2% à zero
● CA50 rebar: da 10,8% à 4%
● CA60 rebar: da 10,8% à 4%
● Àcitu sulfuricu : da 3,6% à cero
● Zinc per usu tecnicu (fungicida): da 12,6% à 4%
● Corn kernels: da 7,2% à cero
Tempu di post: 07-07-2022