Russian Satellite News Agency, Moscow, September 27. Artem Belov, direttore generale di l'Unione Naziunale Russa di Produttori di Latti, hà dettu chì più di 50 cumpagnie russe anu ottenutu certificati per l'esportazione di i prudutti di latti in Cina.
A Cina importa i prudutti lattichi per un valore di 12 miliardi di yuan à l'annu, cù una crescita annuale media di 5-6 per centu, è hè unu di i più grandi mercati in u mondu, hà dettu Belov.Sicondu ellu, a Russia hà ottenutu un certificatu per furnisce i prudutti di latti in Cina per a prima volta à a fine di 2018, è un certificatu di quarantena per i prudutti di latti secchi in 2020. Sicondu Belov, u megliu mudellu per u futuru serà per l'imprese russe. micca solu per esportà in Cina, ma ancu per custruisce e fabbriche.
In u 2021, a Russia hà esportatu più di 1 milione di tunnellate di prudutti lattichi, 15% di più cà in 2020, è u valore di l'esportazioni hà aumentatu da 29% à $ 470 milioni.I primi cinque fornitori di latti in Cina include Kazakistan, Ucraina, Bielorussia, Stati Uniti è Uzbekistan.Cina hè diventata un importatore maiò di latti interu in polvere è di latte in polvere.
Sicondu un rapportu di ricerca publicatu da u Centru Federale di Sviluppu di Sviluppu di l'Esportazione di Produttu (AgroExport) di u Ministeru di l'Agricultura Russu, l'impurtazioni di i principali prudutti di latti da a Cina aumenteranu in u 2021, cumprese u latte in polvere, latte scremato in polvere, latte interu in polvere, è u latti trasfurmatu.
Tempu di Postu: 29-Sep-2022