Maersk forma una alleanza cù CMA CGM, è Hapag-Lloyd si fusiona cù ONE?

"Hè previstu chì u prossimu passu serà l'annunziu di a dissoluzione di l'Alianza Oceanica, chì hè stimata à un certu puntu in u 2023".Lars Jensen hà dettu à a cunferenza TPM23 tenuta in Long Beach, California uni pochi di ghjorni fà.

 

I membri di l'Ocean Alliance includenu COSCO SHIPPING, CMA CGM, OOCL è Evergreen.Lars Jensen hà dettu chì L'alleanza seria ancu in risicu quandu l'allianza si dissolve.A dissoluzione di l'alleanza THE, chì include HMM, Hapag-Lloyd, Ocean Networks (ONE) è Yang Ming, puderia attivà un effettu domino è guidà à a cumpagnia di navigazione tedesca Hapag-Lloyd è a cumpagnia di trasportu giapponese (ONE).) trà fusioni.

 

"A fusioni trà e grande cumpagnie di trasportu sò rari, l'unicu chì sò sempre pussibuli seranu Hapag-Lloyd è ONE", disse Jensen, stabilisce una data apprussimata per a fusione imminente."Avarà da succede in 2025 o 2026, cù i cambiamenti in l'alleanza, chì creanu un novu paisaghju di trasportatori chì risulterà in un MSC assai più grande cà l'altri trasportatori, è un gruppu assai grande di trasportatori, cumprese Maersk, CMA CGM. , COSCO è u Hapag-ONE cumminatu ", disse l'analista.

 

Siccomu COSCO SHIPPING hà persu assai parte di u mercatu durante l'epidemie, hè previstu chì l'Ocean Alliance annunzierà a so dissoluzione dopu.Tuttavia, u trasportatore hè attualmente u sicondu solu à MSC in i libri di ordini di custruzzione.Cum'è tali, Jensen predice chì COSCO operarà in modu aggressivu in l'anni à vene per ricuperà u terrenu persu, cumpresu i clienti di corteghja da altri membri di l'alianza.Questu pò influenzà i partenarii di COSCO in l'Alliance Ocean, chì CMA CGM è Evergreen certamente ùn volenu micca.

 

Inoltre, l'ultima minaccia per l'Alianza di l'Oceanu pò vene da fora.Dopu à rompe cù MSC, Maersk pò cercà un novu cumpagnu in una certa forma, chì effittivamenti lascia una sola opzione per a linea di navigazione danese.

 

"Stu cumpagnu ùn serà certamente micca COSCO, è a manera in chì Evergreen è Maersk operanu hè ancu cumplettamente incompatibile.Allora u restu hè Hapag-Lloyd è ONE.Pudemu certamente imagine chì Maersk hè dispostu à cooperà cù Hapag-Lloyd è ONE in questu sensu.Partenariatu, ma abbastanza sicuru chì Hapag-Lloyd è ONE ùn anu micca perchè ùn volenu micca ghjucà à u sicondu violinu à un trasportatore più grande ", disse Jensen.

 

U gruppu Oujianhè una sucietà prufessiunale di logistica è doganale, seguiteremu l'ultime informazioni di u mercatu.Per piacè visitate u nostruFacebookèLinkedInpagina.


Tempu di post: 15-mar-2023