Prugressu di implementazione di RCEP

RCEP entrerà in vigore in Corea u 1 di ferraghju di l'annu prossimu

U 6 di dicembre, secondu u Ministeru di l'Industria, u Cummerciu è e Risorse di a Republica di Corea, l'Accordu di Partenariatu Economicu Integrale Regionale (RCEP) entrerà ufficialmente in vigore per a Corea di u Sud u 1 di ferraghju di l'annu prossimu dopu avè statu appruvatu da u Naziunale di Corea di u Sud. Assemblea è riferendu à u Segretariatu ASEAN.L'Assemblea Naziunale di Corea di u Sud hà appruvatu l'accordu u 2 di stu mese, è dopu u Segretariatu di l'ASEAN hà dettu chì l'accordu entre in vigore per a Corea di u Sud in 60 ghjorni, vale à dì u ferraghju prossimu.

Cum'è u più grande accordu di cummerciu liberu in u mondu, l'esportazioni di a Corea di u Sud à i membri di RCEP contanu circa a mità di l'espurtazioni totali di a Corea di u Sud.Dopu chì l'accordu entra in vigore, a Corea di u Sud hà ancu stabilitu relazioni bilaterali di liberu cummerciu cù u Giappone per a prima volta.

A dogana di a Cina hà annunziatu e regule di implementazione dettagliate è e materie chì necessitanu attenzione in a dichjarazione

Misure di a Dogana di a Republica Populare Chine per l'Amministrazione di l'Origine di l'Importazione è l'Esportazione di Merchandise sottu à l'Acordu di Partenariatu Economicu Comprensivo Regionale (Ordine No.255 di l'Amministrazione Generale di Dogana)

Cina l'implementarà da u 1 di ghjennaghju di u 2022. L'annunziu clarifica e regule d'origine RCEP, e cundizioni chì u certificatu d'origine deve esse cumpletu, è e prucedure per gode di merchenzie impurtate in Cina.

Misure amministrative di a Dogana di a Republica Populari Chine nantu à l'Exporters Appruvati (Ordine No .254 di l'Amministrazione Generale di Dogana)

Entrerà in vigore da u 1 di ghjennaghju di u 2022. Stabbilisce un sistema d'infurmazione per a gestione di l'esportatori appruvati da a Dogana per migliurà u livellu di facilità di gestione di l'esportatori appruvati.Una impresa chì dumanda à diventà un esportatore appruvatu deve presentà una dumanda scritta à a dogana direttamente sottu u so domiciliu (in seguitu denominata a dogana competente).U periodu di validità ricunnisciutu da l'esportatore appruvatu hè di 3 anni.Prima chì l'esportatore appruvatu emette una dichjarazione d'origine per e merchenzie chì esporta o produce, deve trasmette i nomi cinesi è inglesi di e merchenzie, i codici di sei cifre di u Sistema Armonizatu di Descrizzione è Codificazione di Mercanzia, accordi di cummerciale preferenziali applicabili è altri. infurmazione à a dogana competente.L'esportatore appruvatu deve emette una dichjarazione d'origine per mezu di u sistema d'informazione di gestione di l'esportatore appruvatu doganale, è esse rispunsevule per l'autenticità è l'accuratezza di a dichjarazione d'origine emessa da ellu.


Tempu di posta: 07-Jan-2022