Dopu à u scoppiu di u cunflittu russo-ucrainu, una grande quantità di granu ucrainu hè stata stranded in Ucraina è ùn pudia esse esportatu.Malgradu i tentativi di a Turchia di mediate in a speranza di restaurà e spedizioni di granu ucraine in u Mari Neru, i discorsi ùn anu micca bè.
L'ONU travaglia nantu à i piani cù a Russia è l'Ucraina per riavvia l'esportazioni di granu da i porti di u Mari Neru di l'Ucraina, è Turchia pò furnisce una scorta navale per assicurà u passaghju sicuru di i navi chì portanu granu ucrainu.Tuttavia, l'ambasciadore di l'Ucraina in Turchia hà dettu u marcuri chì a Russia avia fattu pruposte irragionevuli, cum'è inspezioni di navi.Un ufficiale ucrainu hà spressu dubbii annantu à a capacità di a Turchia di mediate u cunflittu.
Serhiy Ivashchenko, capu di l'UGA, u Sindicatu Ucrainu di u Granu, hà dettu chì a Turchia, cum'è garanti, ùn hè micca abbastanza per assicurà a sicurità di e merchenzie in u Mari Neru.
Ivashchenko hà aghjustatu chì ci vole almenu dui à trè mesi per sguassà i torpedoes in i porti ucraini, è e marine di Turchia è Rumania anu da esse implicate.
U presidente ucrainu Volodymyr Zelensky hà revelatu prima chì l'Ucraina hà discututu cù a Gran Bretagna è a Turchia l'idea di una marina di u terzu paese chì guarantisci l'esportazioni di granu ucrainu attraversu u Mari Neru.Tuttavia, Zelensky hà ancu sottolineatu chì l'arme di l'Ucraina sò a guaranzia più putente per assicurà a so sicurità.
A Russia è l'Ucraina sò rispettivamente u terzu è u quartu exportatore di granu in u mondu.Siccomu u cunflittu hà escalatu à a fini di ferraghju, a Russia hà occupatu a maiò parte di e zone costiere di l'Ucraina, è a marina russa hà cuntrullatu u Mari Neru è u Mari d'Azov, facendu impussibile di esportà una grande quantità di prudutti agriculi ucraini.
L'Ucraina dipende assai di u Mari Neru per l'esportazioni di granu.Cum'è unu di i più grandi esportatori di granu di u mondu, u paese hà esportatu 41,5 milioni di tunnellate di granu è granu in 2020-2021, più di u 95% di u quali hè statu trasportatu attraversu u Mari Neru.Zelensky hà avvistatu sta settimana chì quant'è 75 milioni di tunnillati di granu puderia esse stranded in Ucraina da a caduta.
Prima di u cunflittu, l'Ucraina puderia esportà quant'è 6 milioni di tunnellate di granu à u mese.Da tandu, l'Ucraina hè stata solu capace di trasportà u granu per ferrovia longu u so cunfini uccidintali o da i porti chjuchi nantu à u Danubiu, è l'espurtazioni di granu sò cascate à circa 1 milione di tunnellate.
U Ministru di l'Affari Esteri talianu, Luigi Di Maio, hà dettu chì a crisa alimentaria hà affettatu parechje parte di u mondu, è s'ellu ùn hè micca fattu avà, si trasformerà in una crisa alimentaria glubale.
U 7 di ghjugnu, u Ministru di a Difesa di Russia, Sergei Shoigu, hà dettu chì i dui porti principali in u Mari d'Azov, Berdyansk è Mariupol, sò pronti à ripiglià u trasportu di granu, è a Russia hà da assicurà a partenza liscia di u granu.In u stessu ghjornu, u Ministru di l'Affari Esteri Russu Sergei Lavrov hà visitatu Turchia, è e duie parti anu cunversazione annantu à a creazione di u "corridor alimentari" in Ucraina u 8.Basatu annantu à i rapporti attuali di diverse partiti, cunsultazioni nantu à e prublemi tecnichi cum'è a sbulicità di e mine, a custruzzione di passaggi sicuri è l'escorta di i navi di trasportu di granu sò sempre cuntinueghjanu.
Per piacè Abbonate u nostruIns pagina, FacebookèLinkedIn.
Tempu di posta: 09-09-2022