Interpretazione esperta in lugliu 2019

1. L'impresa cunfirmà se a royalty hè imponibile?

Trè mesi prima di e merchenzie impurtate o esportate, una dumanda per a predeterminazione di u prezzu deve esse presentata à a dogana direttamente sottu u locu di iscrizzione attraversu u portu elettronicu "Customs Affairs Contact System" o "Internet Customs".

2. Cumu deve una impresa dichjarà chì hà digià pagatu royalties quandu dichjarà impurtazioni?

Chì hè inclusu in u prezzu attuale è pagabile di e merchenzie impurtate, ma s'ellu ùn pò micca esse quantificatu è divisu, pò esse rappurtatu in u prezzu tutale senza rapportu in a colonna di tariffi miscellanei.Questa tassa hè solu ligata à alcune merchenzie impurtate di u stessu batch, è a forma di dichjarazione deve esse divisa per a dichjarazione.

3. Se l'impresa ùn riesce à cunfirmà u pagamentu di royalties quandu dichjarà l'importazione di merchenzie,pò dichjarà secondu l'impositu supplementu sussegwente ?

No. Per stu tipu di situazione, se una impresa trova chì ùn falla micca di i diritti di royalties rapportu e royalties imponibile attraversu l'autoesame, pò piglià l'iniziativa di divulgà à a dogana.

4. Cumu stabilisce a data di pagamentu di i diritti di royalties?

Questu hè, a data attuale di pagamentu di royalties, sottumessu à a data di ricivutu è u certificatu di deduzzione emessu da a banca


Tempu di Postu: Dec-19-2019