L'annunziu di l'Adm centraleinistrazione di u mercatu Supervisione è Administrazione di u generale Administrazione di a dogana No, 14 di 2019
Quandu dumandà a registrazione in u registratu industriale è cummerciale, u candidatu pò dumandà u certificatu di registrazione di a Dichiarazione Doganale finu à chì l'imprese ponu Inquietu nantu à i risultati di registrazione record di speditori è speditori di merci d'importazione è di esportazione per mezu di a versione standard di a finestra unica. Cummerciu internaziunale cinese o Internet + Dogana.A Dogana ùn emetterà più u Certificatu di Registrazione di l'Unità di Dichjarazione Doganale se u destinatariu o u speditore di merci d'importazione è di esportazione hà bisognu à ottene infurmazioni scritte di registrazione, pò stampà a ricevuta di registrazione in linea attraversu a finestra unica è appiccicà u sigillo doganale à a dogana lucali.
A dogana cuntrolla strettamente i pacchetti di legnu di merchenzie impurtate è esportate.Quelli senza I marchi IPPC ùn sò micca permessi di entre o di lascià u paese.
E merchenzie in entrata è in uscita sò imballate in legnu è esse trattate in cunfurmità cù u metudu di trattamentu di quarantena specificatu è marcati cù IPPC Quandu esaminanu e merchenzie in entrata è in uscita, tutte e dogane duveranu cuntrolli aleatorii nantu à i pacchetti di lignu utilizati per e merchenzie.Quelli chì ùn cunfirmanu micca à i batons ùn sò micca permessi di entre o di lascià u paese.Bassu Legale: Articulu 5 di e Misure Amministrative per u Trattamentu di Quarantine di Imballaggi in Legnu di Merchenzie impurtate: Articuli 13 è 14 di e Misure Amministrative per Trattamentu di Quarantine di Imballaggi in Legnu di Merchenzie Outbound.
L'annunziu di u Generale
Administration of Customs No 31 di 2019 A partire da u 17 di ferraghju 2019, anti-i dudi di dumping seranu imposti à i prudutti di pollo di carne bianca impurtati originari di u Brasil U destinatariu di e merchenzie impurtate deve, quandu dichjarà l'ali di pollo (ali, u listessu sottu) in u scopu di u produttu di e misure antidumping sopra, suddivisu in ali intere, ala. radiche, ali mediu, dui ali è punte di l'ala, è determinà a classificazione (dichiarazione deve esse fatta secondu u numeru di tassa split No.) u daziu anti-dumping deve esse impostu nantu à i prudutti sottu investigazione chì anu firmatu impegni di prezzu è sò esportati in Cina. à un prezzu micca più bassu di u prezzu prumessu.
L'Amministrazione Generale di l'Annunziu Doganale N ° 18 di 2019
1.In a basa di l'annunziu N ° 60 di 2018, sò state fatte mudificazioni è sò stati aghjunti alcuni novi requisiti per riempie categurie di dichjarazione standardizata.
2.U cuncettu di "beni duty-free" hè introduttu, è a dichjarazione d'impurtazione è d'esportazione di "duty-free" hè scritta in modu normativu.E "leggi è regulamenti" implementati sò incorporati in sta guida di dichjarazione.
3.Correzzione di u rigore di qualchi parolle è discrizzioni
4.U codice merceria hè sempre 10 cifru, ma in più di u
5.10 codice di merce digitale, a forma di dichjarazione deve ancu dichjarà selettivamente "nome di ispezione è quarantena" secondu diversi prudutti.
Avvisu nantu à l'aghjustà a natura di l'esenzione è altre questioni correlate di "State Grant Relief"
1.Parte di l'esenzione hè stata aghjunta per rimpiazzà l'uriginale "statu - esenzione appruvata".701 (parte di l'alimentu impurtatu), 702 (navi cinesi - finanziate "bandiera di cunvenzione"), 703 (aerei impurtati da e compagnie aeree), 706 (aviò impurtati da imprese di leasing) è 708 (sustituzzioni di prudutti agriculi).
2.Quandu si dichjarà e merchenzie sopra cù riduzzione fiscale o esenzione à a dogana, a dichjarazione deve esse fatta in cunfurmità cù a natura chjara di a riduzione o esenzione fiscale.
Tempu di Postu: Dec-19-2019