U costu di l'acquistu di petroliere capaci di navigà in acque ghiacciate hè cresciutu davanti à l'imminente imposizione di l'Unione Europea di sanzioni formali à l'esportazioni maritime di a Russia di petroliu crudu à a fine di u mese.Certi cisterna Aframax di classi di ghiaccio sò stati recentemente venduti per trà $ 31 milioni è $ 34 milioni, u doppiu di u nivellu di un annu fà, anu dettu alcuni brokers.L'offerte per i cisterna sò state intense è a maiò parte di i cumpratori preferanu mantene a so identità sicreta, anu aghjustatu.
Da u 5 di dicembre, l'Unione Europea pruibisce l'impurtazione di petroliu crudu russu à i Stati membri per mare è restriverà e cumpagnie di l'UE da furnisce infrastrutture di trasportu, assicurazioni è finanziamentu per u trasportu, chì ponu influenzà l'acquistu da a parte russa di grandi cisterna detenuti da i pruprietarii grechi. squadra.
I cisterna più chjuchi di dimensioni Aframax sò i più populari perchè ponu chjamà à u portu russu di Primorsk, induve a maiò parte di u flagship Urals Russian crude hè speditu.Circa 15 cisterna Aframax è Long Range-2 di classi di ghiaccio sò stati venduti da u principiu di l'annu, cù a maiò parte di i navi andendu à cumpratori anonimi anonimi, u broker navale Braemar hà scrittu in un rapportu u mese passatu.Cumprà.
Sicondu i shipbrokers, ci sò quasi 130 cisterne Aframax di classi di ghiaccio in u mondu, circa 18 per centu di i quali sò di u pruprietariu russu Sovcomflot.L'accaduti rimanenti sò tenuti da armatori di altri paesi, cumprese cumpagnie greche, ancu s'è a so vuluntà di trattà cù u crudu russu resta incerta dopu chì l'UE hà annunziatu sanzioni.
I navi di classe di ghiaccio sò rinfurzati cù caschi grossi è ponu sfondà u ghjacciu in l'Articu in l'invernu.L'analisti anu dettu chì da dicembre, a maiò parte di l'esportazioni di Russia da u Mari Balticu necessitaranu tali cisterna per almenu trè mesi.Queste navi di classi di ghiaccio seranu spessu usate per u trasportu di petroliu crudu da i terminali di l'esportazione à i porti sicuri in Europa, induve pò esse trasferitu à altre navi chì ponu piglià a carica in diverse destinazioni.
Anoop Singh, capu di a ricerca di cisterna, hà dettu: "Assumendu chì questu hè un invernu normale, a seria penuria di navi di classi di ghiaccio dispunibuli questu invernu puderia riesce à i spedizioni di petroliu crudu russu da u Mari Balticu chì sò bloccati da circa 500.000 à 750.000 barili per ghjornu. ."
Tempu di pubblicazione: 18-10-2022