U cunsumu d'oru di a Cina hè aumentatu di più di 36 per centu annu annantu à l'annu passatu à circa 1,121 tunnellate metriche, un rapportu di l'industria hà dettu ghjovi.
Comparatu cù u livellu pre-COVID 2019, u cunsumu domesticu d'oru l'annu passatu era circa 12 per centu più altu.
U cunsumu di gioielli d'oru in Cina hè cresciutu di 45 per centu annu à 711 tunnellate l'annu passatu, cù u livellu 5 per centu più altu di quellu di u 2019.
I cuntrolli efficaci di a pandemia in 2021 è e pulitiche macroeconomiche anu sustinutu a dumanda, mettendu u cunsumu d'oru in un cursu di ricuperazione, mentre chì u rapidu sviluppu di a nova industria energetica è di l'elettronica di u paese hà ancu incuraghjitu l'acquistu di metalli preziosi, hà dettu l'associazione.
Cù u rapidu sviluppu di a nova industria di l'energia domestica è di l'elettronica, a dumanda d'oru per l'usu industriale hà ancu mantinutu una crescita ferma.
Cina hà rigulamenti assai stretti nantu à l'importazione è l'esportazione di l'oru è i so prudutti, chì implicanu l'applicazione di certificati d'oru.A nostra sucietà hè specializata in l'importazione è l'esportazione di prudutti d'oru, cumprese gioielli d'oru, filu d'oru industriale, polvere d'oru è particelle d'oru.
Tempu di Postu: 29-Jan-2022