L'Autorità Doganale di a China Appruva 125 Cumpagnia Coreana di u Sudu per Esporta Prodotti Aquatici

U 31 d'aostu di u 2021, l'Autorità Doganale di a Cina hà aghjurnatu a "Lista di i stabilimenti di i prudutti di pesca sudcoreani registrati in PR China", chì permette l'esportazioni di 125 stabilimenti di prudutti di pesca sudcoreani appena registrati dopu u 31 d'aostu di u 2021.
 
I rapporti di i media anu dettu in marzu chì u Ministeru di l'Oceani è a Pesca di Corea di u Sudu hà pensatu à espansione l'esportazioni di i prudutti acquatici, è strive à aumentà u voluminu di l'esportazione di 30% à US $ 3 billion da 2025. Sicondu l'Agenzia di Notizie Yonhap, u guvernu sudcoreanu hà intesu. per custruisce l'industria di i prudutti acquatici in un "novu mutore di crescita ecunomica".Parechji stabilimenti di prudutti di l'acqua di Corea di u Sudu anu ottenutu licenze d'esportazione in Cina, chì hè senza dubbitu un benefiziu maiò per l'industria di i prudutti acquatici coreani.
 
Affettatu da a pandemia, l'esportazioni sudcoreanu di prudutti acquatici sò stati 2,32 miliardi di dollari americani in 2020, una diminuzione di 7,4% da 2019. Da u 17 di ghjugnu di u 2021, l'esportazioni di i prudutti acquatici di Corea di u Sud anu righjuntu 1,14 miliardi di dollari americani. un aumentu di 14,5% annantu à u listessu periodu di l'annu passatu, cuntinuendu à mantene una tendenza pusitiva.Frà elli, l'espurtazioni à a Cina anu aumentatu da 10% a/y.
 
Intantu, l'autorità doganale di a Cina hà annullatu e qualifiche di registrazione di 62 stabilimenti di prudutti acquatici coreani è li hà pruibitu di spedite prudutti dopu u 31 d'Aostu 2021.


Tempu di pubblicazione: 16 settembre 2021