Hosti:
Ministeru di u Cummerciu di a Republica Populari Chine
U guvernu populari municipale di Shanghai
Partenarii:
Organizazione Mondiale di u Cummerciu
Cunferenza di l'ONU per u Cummerciu è u Sviluppu
Organizazione di l'ONU per u Sviluppu Industriale
Organizatori:
China International Import Expo Bureau
National Exhibition and Convention Center (Shanghai) Co., Ltd.
Locu: Centru Naziunale di Esposizione è Cunvenzione (Shanghai)
In u maghju di u 2017, u presidente cinese Xi Jinping hà annunziatu à u Forum Belt and Road per a Cuuperazione Internaziunale chì a Cina realizarà l'Expo Internaziunale di Importazione Chine (CIIE) à partesi da 2018.
Hè una mossa significativa per u guvernu cinese di mantene a CIIE per dà un sustegnu fermu à a liberalizazione di u cummerciu è a globalizazione ecunomica è apre attivamente u mercatu cinese à u mondu.Facilita i paesi è e regioni di u mondu per rinfurzà a cooperazione ecunomica è u cummerciu, è per prumove u cummerciu glubale è a crescita ecunomica mundiale per fà l'ecunumia mundiale più aperta.
U guvernu cinese accoglie sinceramente i funzionari di u guvernu, e cumunità cummerciale, l'espositori è i cumpratori prufessiunali in u mondu per participà à CIIE è per spiegà u mercatu cinese.Vuleriamu travaglià cù tutti i paesi, e regioni è l'urganisazioni internaziunali per fà a CIIE una Expo di classe mundiale, furnisce novi canali per i paesi è e regioni per fà affari, rinfurzà a cooperazione è prumove a prosperità cumuna di l'ecunumia è u cummerciu mundiale.
Oujian Network hà participatu à CIIE dui anni in una fila.
Nantu à u primu China International Import Expo, Oujian Network hà firmatu l 'accordi di cuuperazione cù cumpagnii ben canusciutu, comu Thailand CP Group, Brazil JBS Group, Germany Stanfunkt, Greechain, etc.. I volumi di u cuntrattu di compra ghjunghje sin'à ca.8 mila milioni di RMB.U scopu di u serviziu cuntene l'agenzia di cummerciale estera, spedizioni internaziunali, logistica è sdoganamentu.Avemu ancu servitu à i participanti da u Bangladesh cù servizii di classificazione di merceria è li aiutau à risolve i prublemi difficiuli mentre importavanu e so esposizioni in Shanghai.
Dopu à 1stCIIE, in ordine per amplify l'effettu spillover di CIIE, Oujian Network hà accoltu u "Forum Ecunomicu è Commerciu di Delta di u Fiume Yangtze Europe-China" cù risultati fruttuosi. U centru cummerciale di Oujian hè statu premiatu cum'è "6 + 365" cummercializazione. piattaforma di serviziu da a Cummissione Municipale di Cummerciu di Shanghai.
Inoltre, Oujian hà stabilitu un padiglione in Bangladesh in linea nantu à u situ web, chì mostra l'artigianatu di iuta in vede.À u listessu tempu, Oujian hà supportatu cumplettamente a vendita di e commodities presentati da Bangladesh attraversu parechji altri canali, cumprese a piattaforma di serviziu di cummerciale "6 + 365" sopra citata.
Durante u 2nd.CIIE in u 2019 a Rete Oujian hà stabilitu a cooperazione cù u Centru di l'Operazione di Shanghai di u Centru di u Cummerciu di u Sudafrica inseme cù l'Associazione di Liaison Industriale è Commerciale di l'Africa Meridionale di Shanghai.
U CIIE di 6 ghjorni hè solu una piattaforma custruita da u guvernu per a cumunicazione mutuale.U stabilimentu di u prugettu o di l'affari reali deve s'appoghjanu nantu à a prumuzione mutuale fora di questu 6 ghjorni.Capemu cumplettamente chì à u principiu di l'ingressu à un novu mercatu, l'investituri stranieri affruntà parechje difficultà.Pudemu aiutà l'imprese da l'esteru per familiarizà cù u mercatu cinese, un canale per cunnosce i fornitori formali è a piattaforma multi-vendita è esibizioni.
Intantu, s'appoghjanu nantu à l'ambiente cummerciale avanzatu è i vantaghji di a Rete Oujian in u campu di a catena di fornitura di sdoganamentu d'importazione è d'esportazione, pudemu furnisce megliu servizii cun rispettu, sicurezza è facilità in u campu di sdoganamentu.
Tempu di pubblicazione: 30 dicembre 2019