CHINA CUSTUM DATA IN CUMMERU ESTERA

China-customs-data-in-foreign-trade

di a Cinacummerciu esterumostra segni di ricuperazione postu chì i volumi d'importazione è di l'esportazione anu migliuratu in marzu, secondu i dati doganali publicati u 14 d'aprile.th.

Comparatu cù una calata media di 9,5 per centu in ghjennaghju è ferraghju,cummerciu esterudi merchenzie hè diminuitu solu di 0,8 per centu annu in marzu, per un totale di 2,45 trilioni di yuan (348 miliardi $), secondu l'Amministrazione Generale di Dogana (GAC).

In particulare, l'esportazioni anu diminuitu da 3,5 per centu à 1,29 trilioni di yuan mentre l'impurtazioni anu aumentatu da 2,4 per centu à 1,16 trilioni di yuan, annunziendu un deficit cummerciale da i primi dui mesi.

Per u primu trimestre,cummerciu esterudi merchenzie hè cascatu di 6,4 per centu à 6,57 trilioni di yuan annu annu, postu chì a pandemia di COVID-19 hà fattu un colpu pesante à l'economia glubale.

Esportazionihè cascatu da l'11,4 per centu à 3,33 trilioni di yuan è l'impurtazioni sò calati di 0,7 per centu in l'ultimu trimestre, tirà u surplus cummerciale di u paese da 80,6 per centu à solu 98,33 miliardi di yuan.

Inclinendu a tendenza discendente, u cummerciu cù i paesi implicati in l'Initiative Belt and Road hà generalmente sperimentatu una crescita robusta.

Cummerciu esterucù i paesi longu u Belt and Road hà aumentatu da 3,2 per centu à 2,07 trilioni di yuan in u primu trimestre, 9,6 per centu più altu di a crescita generale, mentre chì cù l'ASEAN hà aumentatu da 6,1 per centu à 991,3 miliardi di yuan, cuntendu 15,1 per centu in u cummerciu esteru di a China.

L'ASEAN hà dunque rimpiazzatu l'Unione Europea per diventà u più grande partenariu cummerciale di bloccu cù a Cina.

Affettatu da u Brexit u 31 di ghjennaghju, u cummerciu esteru cù l'Unione Europea hè diminuitu di 10,4 per centu à 875,9 miliardi di yuan.

I spedizioni d'oltremare di prudutti meccanichi è elettrici, chì rapprisentanu quasi u 60 per centu di l'espurtazioni, anu calatu 11.5 per centu durante u trimestre, mentre chì l'industrii emergenti cum'è l'e-commerce transfruntier anu vistu un aumentu di 34.7 per centu in u cummerciu esteru.

In cunfrontu cù i cali di duie cifre in pruvince orientate à l'esportazione cum'è Guangdong è Jiangsu, u cummerciu esteru in e pruvince cintrali è occidentali di a Cina hè cascatu solu di 2,1 per centu à 1,04 trilioni di yuan.

Cume l'apertura globale accelera, a Cina centrale è occidentale ghjucanu un rolu assai più significativu in u cummerciu esteru di a Cina.

U GAC ùn risparmierà alcunu sforzu per mantene u cummerciu esteru di a Cina stabile, è travaglià inseme cù altri dipartimenti per aiutà l'imprese di cummerciu esteru à ripiglià l'operazione.


Tempu di Postu: Apr-17-2020