Scoppi !A greva scoppiata à u portu !U molo hè paralizatu è chjusu !Ritardi di logistica!

U 15 di nuvembre, i travagliadori portu di San Antonio, u portu di containeru più grande è occupatu di u Cile, anu ripresu l'azzione di greva è stanu sperimentate una chjusa paralizata di i terminal di u portu, l'operatore portu DP World hà dettu u weekend passatu.Per spedizioni recenti in Cile, fate attenzione à l'impattu di i ritardi logistichi.

 

Sette navi anu da esse sviate per via di l'azzione di greva, è un trasportatore di vitture è una nave di cuntainer sò stati custretti à marchjà senza finisce u scaricamentu.U cuntainer di Hapag-Lloyd "Santos Express" hè statu ancu ritardatu in u portu.U bastimentu hè sempre attraccatu in u portu di San Antonio dopu à l'arrivu u 15 di nuvembre. Da uttrovi, più di 6 500 membri di l'unione portu chilena anu dumandatu salarii più alti à mezu à l'inflazione crescente.I travagliadori dumandanu ancu un sistema di pensione speciale per l'impiegati portu.Queste richieste culminate in una greva di l'ora di 48 chì hà scoppiatu l'ottobre 26. Questu tocca à i porti 23 chì facenu parte di l'Alleanza Portu Chilena.Tuttavia, a disputa ùn hè micca stata risolta, è i travagliadori portu in San Antonio ripiglianu a so greva a settimana passata.

 

Una riunione tenuta trà DP World è i dirigenti di i sindicati ùn hà micca riesciutu à risponde à e preoccupazioni di i travagliadori."Questa greva hà fattu un caos in tuttu u sistema logisticu.In uttrovi, i nostri TEU sò calati di 35% è i TEU medii di San Antonio anu calatu di 25% in l'ultimi trè mesi.Queste greve ripetute mettenu in periculu i nostri cuntratti cummerciale.

 


Tempu di Postu: Nov-24-2022