L'iniziativa Belt and Road include 1/3 di u cummerciu mundiale è u PIB è più di 60% di a pupulazione mundiale.
A Belt and Road Initiative (BRI) hè una strategia di sviluppu pruposta da u Guvernu Cinese chì si focalizeghja nantu à a cunnessione è a cooperazione trà i paesi Eurasiatici.Hè cortu per a Cintura Economica di a Strada di a Seta è a Strada di a Seta Marittima di u XXI seculu.
Cina hà prupostu l'Initiative Belt and Road (BRI) in 2013 per migliurà a cunnessione è a cooperazione à una scala transcontinentale.
A Cina hà firmatu 197 documenti di cooperazione Belt and Road (B&R) cù 137 paesi è 30 urganisazioni internaziunali à a fine di uttrovi 2019.
In più di e economie sviluppate è sviluppate, una quantità di cumpagnie è istituzioni finanziarii di i paesi sviluppati anu collaboratu cù a Cina per espansione ancu u mercatu di terzu.
A custruzzione di a ferrovia Cina-Laos, a ferrovia Cina-Thailandia, a Ferrovia Alta Velocità Jakarta-Bandung è a ferrovia Ungheria-Serbia avanzanu solidi mentre i prughjetti cumpresi u Portu di Gwadar, u Portu di Hambantota, u Portu di Pireu è u Portu di Khalifa sò andati bè.
Intantu, a custruzzione di u parcu industriale China-Bielorussia, a Zona di Dimostrazione di a Cuuperazione di Capacità Industriale Cina-Emirati Arabi Uniti è a Zona di Cooperazione Ecunomica è Commerciale di Suez Cina-Egittu hè ancu avanzata.
Da ghjennaghju à settembre di u 2019, u cummerciu di a Cina cù i paesi B&R totalizeghja circa 950 miliardi di dollari americani, è u so investimentu direttu non finanziariu in questi paesi superava i 10 miliardi di dollari.
Cina hà fattu accordi bilaterali di scambiu di valuta cù 20 paesi B&R è stabilitu accordi di compensazione RMB cù sette paesi.
Inoltre, u paese hà ancu fattu rializazioni cù i paesi B & R in altri settori cumpresi u scambiu di tecnulugia, a cooperazione per l'educazione, a cultura è u turismu, u sviluppu verde è l'aiutu straneru.
Cum'è capu in u cummerciu transfruntier, Oujian hà ancu cunsacratu à cuntribuisce à l'iniziativa B&R.Avemu servutu i participanti da u Bangladesh cù servizii di classificazione di merceria è li aiutavamu à risolve i prublemi difficili mentre importavanu e so esposizioni in Shanghai.
Inoltre, avemu stabilitu un padiglione di Bangladesh in linea nantu à u nostru situ web, chì mostra l'artigianatu di iuta in vede.À u listessu tempu, avemu sustinutu cumplettamente a vendita di e commodities presentate da u Bangladesh attraversu parechji altri canali.Questu hà da approfondisce ancu a cuuperazione pragmatica trà l'imprese domestiche è straniere, creà opportunità per u sviluppu, cercà un novu impetu per u sviluppu è espansione un novu spaziu per u sviluppu.
Tempu di post: 28-dic-2019