Annunciu nantu à e Disposizioni Fiscali nantu à e Merchenzie Esportate è Ritornate per Forza Maggiore per l'Epidemia di Pneumonia in COVID-19

Cù l'appruvazioni di u Cunsigliu di Statu, u Ministeru di e Finanze, l'Amministrazione Generale di e Dogane è l'Amministrazione Statale di Tassazione anu publicatu recentemente un avvisu chì hà promulgatu e disposizioni fiscali nantu à l'esportazione di merchenzie restituite per forza maiò causata da a pneumonia in COVID. -19.Per e merchenzie dichjarate per l'esportazione da u 1 di ghjennaghju di u 2020 à u 31 di dicembre di u 2020, per via di forza maiò di l'epidemia di pneumonia COVID-19, e merchenzie rinviate in u paese in un annu da a data di l'esportazione ùn sò micca sottumessi à i dazi d'importazione. , l'impurtanza di u valore aghjuntu è l'impositu di cunsumu;Se i dazi d'esportazione sò stati imposti à u mumentu di l'esportazione, i dazi d'esportazione sò rimborsati.

U destinatariu di l'impurtazione presenta una spiegazione scritta di i motivi di rinvià e merchenzie, dimustrendu chì hà restituitu merchenzie per forza maiò causata da l'epidemia di pneumonia in COVID-19, è a dogana hà da gestisce e prucedure sopra in cunfurmità cù a merce restituita cù a so spiegazione. .Per quelli chì anu dichjaratu a deduzione di l'impositu à u valore aghjuntu è l'impositu di cunsumu, si applicanu solu à a dogana per u rimborsu di i dazi d'importazione digià imposti.U destinatariu di l'importazione deve passà per e formalità di rimborsu di l'imposta cù a dogana prima di u 30 di ghjugnu 2021.

11


Tempu di Postu: Dec-14-2020