Annunciu nantu à a prevenzione di l'introduzione di l'influenza aviaria altamente patogena da u Canada

U 5 di ferraghju di u 2022, u Canada hà signalatu à l'Organizazione Mondiale per a Salute Animale (OIE) chì un casu di sottotipu di influenza aviaria altamente patogena (H5N1) hè accadutu in una splutazioni di tacchini in u paese u 30 di ghjennaghju.

L'Amministrazione Generale di e Dogane è l'altru dipartimentu ufficiale anu fattu u seguente annunziu:

1. Pruibisce l'impurtazione diretta o indiretta di pollame è prudutti cunnessi da u Canada (derivati ​​da pollame micca trasfurmatu o prudutti chì sò trasfurmati, ma ancu prubabilmente di sparghje e malatie), è cessate di emette u "Piano d'Azzione d'Importazione" per l'importazione di pollame è prudutti cunnessi da u Canada. .Permissu fitosanitariu", è annullà u "Permisu di quarantena d'animali è vegetali d'ingressu" chì hè statu emessu in u periodu di validità.

2. L'aviculture è i prudutti cunnessi da u Canada spediti da a data di questu annunziu seranu tornati o distrutti.L'aviculture è i prudutti cunnessi da u Canada chì sò spediti prima di a data di questu annunziu saranu sottumessi à una quarantena rinfurzata, è saranu liberati solu dopu avè passatu a quarantena.

3. Hè pruibitu d'invià o di portà in u paese pollame è i so prudutti da u Canada.Una volta trovu, serà tornatu o distruttu.

4. I rifiuti d'animali è vegetali, sbucciati, etc. scaricati da i navi, l'aviò è l'altri mezzi di trasportu da u Canada seranu trattati cù a decontaminazione sottu a tutela di a dogana, è ùn deve micca esse scartatu senza auturizazione.

5. L'aviculture è i so prudutti di u Canada chì sò entrati illegale da a difesa di e fruntiere è altri dipartimenti seranu distrutti sottu a tutela di a dogana.

1


Tempu di Post: 11-May-2022