Annunciu di u Ministeru di u Cummerciu, l'Amministrazione Generale di e Dogane è l'Amministrazione Statale di Supervisione di u Mercatu No, 12 di 2020.
Per sustene in modu più efficace a cumunità internaziunale per trattà inseme cù a crisa di salute publica glubale durante u periodu speciale quandu a situazione epidemica glubale cuntinueghja à sparghje, questu annunziu hè publicatu per rinfurzà ancu a supervisione di qualità di i materiali di prevenzione di l'epidemie è standardizà l'ordine d'esportazione. .
Da u 26 d'aprile in poi, e maschere non mediche esportate saranu conformi à i standard di qualità chinesi o à i standard di qualità stranieri.U Ministeru di u Cummerciu hà cunfirmatu a lista di i fabricatori di maschere non-mediche chì anu ottenutu una certificazione o registrazione standard straniera (u situ web di a Camera di Cummerciu Chine per l'Importazione è l'Esportazione di Prodotti Medici è Salute hè aghjurnatu dinamicamente in (www.cccmhpie.org). .cn). L'aduana li cuntrollarà è li liberarà nantu à a basa di a lista di l'imprese furnita da u Ministeru di u Cummerciu è a dichjarazione cumuna di l'esportatori è l'impurtatori. L'Amministrazione Generale di Supervisione di u Mercatu furnisce una lista di i prudutti substandard è di l'imprese non. -maschere mediche investigate è trattate in u mercatu domesticu (u situ web di l'Amministrazione Generale di Supervisione di u Mercatu hè aghjurnatu dinamicamente in www.samr.gov.cn). In questa lista, a dogana ùn accetta micca a dichjarazione è ùn appruvarà micca. liberazione.
Dapoi u 26 d'aprile, l'imprese esportatrici chì i so prudutti sò stati certificati o registrati cù standard stranieri per i reagenti di rilevazione di COVID-19, maschere mediche, vestiti protettivi medichi, respiratori è termometri infrarossi sò tenuti à presentà "Dichjarazione nantu à l'Esportazione di Materiali Medichi (in cinese è in inglese). )" per prumette chì i prudutti rispondenu à i standard di qualità è i requisiti di sicurezza di u paese (regione) importatore, è l'imprese di fabricazione sò ancu obligate à esse incluse in a lista di l'imprese di fabricazione chì sò state certificate o registrate cù normi stranieri furniti da u Ministeru di u Cummerciu (u situ web di a Camera di Cummerciu Chine per l'Importazione è l'Esportazione di Prodotti Medici è Salute www.cccmhpie.org.cn hè aghjurnatu dinamicamente), è a dogana li verificarà è li liberarà in cunseguenza.
A "Dichjarazione nantu à l'esportazione di materiali medichi" in l'annunziu originale n ° 5 hè aduprata per cinque categurie di materiali medichi d'esportazione chì anu ottenutu u certificatu di registrazione di i prudutti di i dispositi medichi in Cina, mentre chì a "Dichjarazione di l'esportazione di materiali medichi (in cinese). è l'inglese)"hè utilizatu per l'esportazione di materiali medichi chì i so prudutti anu ottenutu certificazione standard straniera o registrazione.
Tempu di post: 13-May-2020