MSC Group hà cunfirmatu chì a so filiale SAS Shipping Agencies Services hà finitu l'acquisizione di Bolloré Africa Logistics.MSC hà dettu chì l'accordu hè statu appruvatu da tutti i regulatori.Finu a ora, MSC, a più grande cumpagnia di cuntainer di u mondu, hà acquistatu a pruprietà di stu grande operatore logisticu in Africa, chì furnisce servizii à una seria di porti in tuttu u cuntinente.
À a fine di marzu 2022, MSC hà annunziatu l'acquistu di Bolloré Africa Logistics, dicendu chì avia ghjuntu à un accordu di compra di azioni cù Bolloré SE per acquistà 100% di Bolloré Africa Logistics, cumprese tutte l'imprese di trasportu, logistica è terminal di Bolloré. Gruppu in Africa, è operazioni terminali in India, Haiti è Timor-Leste.Avà l'accordu cù un prezzu tutale di 5,7 miliardi d'euros hè statu finitu.
Sicondu a so dichjarazione, l'acquisizione di Bolloré Africa Logistics SAS da parte di MSC è a so filiale "Boloré Africa Logistics Group" sottolinea l'impegnu à longu andà di MSC à investisce in catene di fornitura è infrastrutture in Africa, sustenendu i bisogni di i dui clienti corporativi.
MSC lanciarà una nova marca in 2023, è Bolloré Africa Logistics Group operarà cum'è una entità indipendente sottu un novu nome è marca, cuntinuendu à travaglià cù i so diversi partenarii;mentri Philippe Labonne cuntinuerà cum'è presidente di Bolloré Africa Logistics.
MSC hà intenzione di cuntinuà à rinfurzà i ligami cummerciale trà u cuntinente africanu è u restu di u mondu, è di prumove u cummerciu intra-africanu mentre implementendu u cummerciu liberu cuntinentale."Supportatu da a forza finanziaria è l'expertise operativa di u Gruppu MSC, Bolloré Africa Logistics hà da pudè cumpiendu tutti i so impegni à u guvernu, in particulare in quantu à u dirittu portu di permessu speciale".a cumpagnia di spedizione hà dettu in l'annunziu.
Tempu di Postu: Dec-23-2022